Ondernemers aan het woord – Parfumerie Gutmann

ww logo oranje

6 vragen aan…

Welke impact heeft de Covid-19 crisis gehad op jou,  jouw gezin  en je onderneming?

Het was voor ons een zware financiële, maar ook emotionele klap om te horen dat we moesten sluiten.

Wat was een persoonlijk hoogtepunt voor jullie zaak?

De vele positieve comments en reviews van klanten die op onze webshop gekocht hebben. Alsook telefonisch of per mail kregen we veel lof omdat ze zo tevreden waren over onze service.

Wat was een persoonlijk dieptepunt voor jullie zaak?

Het feit dat we niet meer fysiek in contact kwamen met onze klanten en dat al onze medewerkers thuis moesten blijven.

Hoe heb jij je diensten of bedrijfsvoering aangepast aan de Covid-19 maatregelen?

Via social media, maar ook via mail hebben we gecommuniceerd dat klanten ons steeds telefonisch of per mail konden bereiken voor hun bestellingen. Samen met mijn moeder hebben we alle pakketjes via post geleverd of in sommige gevallen zelfs persoonlijk! Gelukkig hadden we ook een webshop waar we zelfs nieuwe klanten hebben gewonnen.

Hoe ziet de toekomst er voor jullie uit? Zijn er al dingen die gepland staan?

We gaan online nóg meer uitbouwen want deze service kan nu niet meer gemist worden. Ook in de winkels willen we nog méér onze expertise en winkelervaring uitbouwen.  En natuurlijk streven we verder naar de beste service want klant is koning.

Welke initiatieven van Stad Waregem of ‘Winkelen in Waregem’ hebben jullie het meest geholpen? Welke impact had dit op jou en welk initiatief zou jouw zaak nog meer vooruit helpen?

Ik denk dat bijna alle acties wel goed geholpen hebben. Verder de kleine handelaars promoten zou top zijn!

Gutmann

Komende activiteiten

ww logo oranje
logo winkelen in waregem

Koopzondagen

Check hier op welke zondagen de handelaars hun deuren voor u opendoen

MEER INFO

Nieuw in Waregem

ww logo oranje
Nieuwspagina

Winkelen in waregem op instagram

ww logo oranje

Contacteer ons

ww logo oranje